Sunday 17 January 2016

A New Beginning

Dengan Nama اَللّهُ yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Doakan kami

Week 10 is coming

Sudah didengari denyut jantungnya

Tetapi perasaan risau itu masih ada

Doakan saya

Agar tabah menghadapi ujian yang hebat ini. Dikuatkan semangat untuk terus berjuang walaupun tubuh lemah longlai. Besar dugaannya untuk bersedia menerima roh amanah اَللّهُ yang istimewa ini.

Doakan dia

Agar sabar melayan keluh kesah saya sepanjang tiga bulan pertama ini.

Agar tidur malamnya masih cukup untuk dia berjuang di siang hari mencari rezeki buat penghidupan kami. Walaupun acap kali dia tersedar dengan batuk dengan larian saya ke tandas untuk meredakan loya dan pening. 

Doakan baby

Agar dia masih mampu membesar dengan elok dalam keadaan saya tidak punya selera makan. Bubur nasi dicampur gula dan air masak, itulah suapan saya pada dia. 

Ingin saya umumkan pada dunia tapi kerisauan itu masih bersarang di hati

Mudahan semuanya baik-baik saja

اَللّهُ Maha Besar


No comments:

Post a Comment

Let me know what you think :-)